Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 19:18:46 MET DST

Darek Sieradzki <dsier_at_maps-onpmp.com.pl> wrote:

: Jak na razie jestes jedyna osoba ktora w tym watku uzyla obrazliwego
: okreslenia.
Dlaczego "obrazliwego"? Np. jesli ktos jest zlodziejem, to nazwanie go
zlodziejem jest obrazliwe? Idioty - idiota etc. Bez zartow.

: I najwyrazniej w Twoim przypadku nie ma znaczenia
: grzecznosciowa formula ktora zaleca pisanie pewnych zaimkow z duzej litery.
Po prostu pospiech przemawia. Duzo klepie w klawiature, wiec przewaznie
naprawde szkoda mi czasu na dodatkowy klawisz. A poza tym, to nie
przypominam sobie, abym mial twierdzic, ze jestem okrutnie "wersalski".

-Mirek