Re: Neostrada

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 17:25:23 MET DST

Don "Rafal Galinski" <rafal.galinski_at_mail.tpsa.pl> w odcinku
news:9nl930$qko$1_at_news.tpi.pl zwierzyl sie w tajemnicy:

> PS: W ciągu tygodnia otrzymaliśmy już naprawdę dużo przedłużonych umów
> od Klientów pilota. Proszę pozwolić na następujące domniemanie:
> Zadowolonych Klientów Usługi Neostrada.

Chybione. Klientow ktorzy nie maja zadnej innej sensownej oferty w swoim
zasiegu.

Przepraszam, ale moglem to czytac spokojnie tylko dlatego, ze mam w domu
lacze o znacznie lepszych parametrach za znacznie lepsza cene na znacznie
lepszych warunkach. Milo mi za to, ze sam Pan zauwazyl, ze Panski list to
"mowa trawa".

DS

--
(-- a dny jak padli andele prsty ryji hlinu --.                  .