Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 21:30:12 MET DST

smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:
> Da się. Sposób jest bardzo prosty - przy każdym napotkanym artykule
> Experta czytnik zapisuje jego Msg-Id i potem ignoruje każdy artykuł,
> gdzie tenże Msg-Id pojawia się w References. Jak na razie taką
> możliwość ma tylko gnus, niestety. Jest też, podobno niedziałające
> makro do slrn'a; myślę, że ktoś znający slanga doprowadziłby je do
> działania bez większych problemów.

No właśnie, jest z tym problem. Ja ściągam sobie newsy leafnodem,
a ten ma tylko prosty filtr regexpowy. Mógłbym wyciąć expierda
(np. po From:, po NNTP-Posting-Host: itd.), ale nie wytnę łatwo
followupów. Możnaby po References:, ale musiałby jakiś skrypt
albo co plik z filtrami updatować albo co. I zrobiłby się szybko
bardzo duży, spowolnił działanie... Wycinanie na poziomie czytnika
to już za późno - przez modem już przelazło nabijając impulsy...

--
Piotr Auksztulewicz                             poczta:imie_at_nazwisko.net