Re: Gdzie

Autor: HUNTER (HUNTER_at_poland.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 18:56:05 MET DST

W artykule <3B9A4893.28CDE953_at_poczta.onet.pl>, Jacek napisał(a):
> Kura i klucz tez jest na "k" co wcale nie oznacza ze klucz jest do jedzenia.
Ja nie jem mięsa. Podam Cię do sądu, naślę greenpeace, że propagujesz w
Internecie zabijanie i konsumpcję zwierząt. Naruszasz moją religię (Harry
Cura), której bóstwem są kury. Naśmiewasz się z kur i porównujesz je do klucza.
Wogóle po co gadasz mi tu o kurach, to jest pl._internet_.polip.

^
|To jest mutant textowy, który jest odpowiedzią od innego listu, jednak nie
zawiera żadnych sensownych treści merytorycznych (ani żadnych innych).
Proponuję przeprowadzić ankietę na największego mutatora textów. Podaję
kandydata, sądzę, że wygra:
- Expert

--
HUNTER