Re: Gdzie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 18:34:27 MET DST

MrukU napisał:

> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zbawco! Dzieki! uswiadomilem mnie! Usenet _jest_ legalny! :)
>
> przetwarzania i
>
> grrr.... chyba ci juz wyjasniono, ze domena i nick _nie sa_ zadnymi danymi
> osobowymi...

juz podlegaja znowelizowanej ustawie, poniewaz stanowia informacje pozwalajace
na ustalenie danych osobowych
przeciez po to wlasnie ta nowela, abys nie robil takich wyciagow osobowych z
archiwow
usenetu.

> tak. oczywiscie. _twoich_.

jezeli znasz kogokolwiek innego, kto pisal do Google w tej sprawie lub
dyskutowal przede mna ten temat na usenecie to czekam na odpowiedz

> jasne... jestes meczennikiem na rzecz swiatowego internetu... "ja jestem
> Milijon :)))" nie jestes czasem troche chory na wladze? byles u jakiegos
> specjalisty?

bywam u wielu specjalistow, ale nie bede sie zajmowal twoimi lokalnymi
pytaniami, problemami,
gdy parlament unii europejskiej ujednolicil ustawodawstwo europejskie, ktore
na biezaco czytam
a twoje problemy sa objete tym jednolitym ustawodawstwem.
Nie rozumiem tez co ma wspolnego wiedza z wladza, ze tez na "w" to wcale nie
to samo.
Kura i klucz tez jest na "k" co wcale nie oznacza ze klucz jest do jedzenia.