Re: Gdzie archiwum Experta (a antologia)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 04:36:02 MET DST

Shot napisal:

> BTW: Zawsze mi sie wydawalo, ze fragmenty publicznie dostepnych
> wypowiedzi mozna cytować do woli. Dajcie mi w razie czego znac, jakbym
> jednak nie mial racji... Jakas podstawe prawna alboco...

Dobrze ci sie wydaje. Natomiast wiecej cytatow mozna podciagnac pod
zbior czy antologie, ktora jest w tej ustawie (i czego juz nie mozna
robic - w sensie publikowac takiej antologii cytatow jednego autora bez
jego zgody).

A to ze Expert sie nie powolal wlasnie na ten fragmentu prawa
autorskiego swiadczy jak slabo zna i ustawe i sama materie tworczosci
(co mnie dziwi, bo napisal w tym Usenecie juz dobre pare tomow roznych
takich...).

Jaroslaw Zielinski