Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Widmo Komunizmu (trash_at_pisz.na.niusy.invalid)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 00:14:53 MET DST

On Sat, 08 Sep 2001 17:57:21 +0200, Marek L. Kozak wrote:
> mam apel do adminów stosownych serwerów news, żeby zechcieli załozyć
> taki filtr, który albo całkowicie odcinałby wywody tego osobnika albo
> kierował wszystko na grupę pl.ekspert któraby powstała w tym celu.

jesli naprawde tak myslisz, to jestes faszystowski skurwiel ;-P

wypierdalac z cenzura, iow. gdyby nawet skuteczne wywalenie kogokolwiek
z usenetu bylo mozliwe, skonczyloby sie to powstaniem alternatywnej
sieci, w ktorej zaden nawiedzony admin z syndromem goebbelsa nie mialby
mozliwosci arbitralnego wplywania na opinie spoleczna. zreszta juz
teraz mamy problemy z tego typu elementem - efektem jest chociazby brak
grupy pl.soc.uzywki i powstanie na jej miejsce moderowanej (roftl)
grupy pl.soc.uzaleznienia, prowadzonej przez niedouczonych eksalkoholikow
cierpiacych na syndrom mesjasza.

a swoja droga, to Piotr Trzcionkowski mial racje - powinien powstac
rozproszony system obiegu informacji uniemozliwiajacy zcentralizowana
kontrole.