Re: Re:

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 14:11:00 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote
[. . . .]
> Mnie interesuje tylko jeden problem wyszukiwarki usenetowej Google

O , to dobrze. Mam nadzieję, że przeczytał to Shot , i przywróci
działanie swojej strony.

> bo problem Usenetu bedzie prawdopodobnie lacznie badany przez komisje
> parlamentarna UE
> w zwiazku z raportem nt. Echelonu.
> Zatem tam kieruj swoje zapytania.

Niestety, nie mam takich kontaktów jak Ty. Chciałem tylko, żebyś nie
musiał się problemem udostępniania swoich danych martwić, a najlepszy
sposób to poproszenie o współpracę administratorów Usenet, np. Tomasza
Surmacza. Do czego w dalszym ciągu serdecznie Cię namawiam.

> Zatem Bronek przestan mieszac, bo zupa i tak jest juz dosc chlodna.

Skoro moje uprzejme zainteresowanie Twoimi problemami (o których w tej
grupie dosyć szeroko
pisałeś) traktujesz w taki sposób, to nie pozostaje nic innego jak
przywrócić Ci należne miejsce w mordpliku .... BTW, nie tłumacz o jaką
zupę Ci chodziło, bo i tak tego nie przeczytam.

B.

PS. FUT olany ....