Re: Bezpieczeństwo

Autor: L,e,h (leh_at____.z.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 14:15:03 MET DST

Pit Pegas <pegas_at_2com.pl> skribis:

>Odeślijcie mnie do archiwum, gdziekolwiek.

Przeciez nie wiesz gdzie jest archiwum.
Moja rada: powylaczaj wszystkie ActiveXy, jave itp itd w przegladarce,
czesto kasuj cookie, historie, cache, i umiesczaj programy (windows, mirc)
w innych katalogach niz domyslne. Nie uzywaj opslooka, i zajrzyj na
http://www.gazeta.sky.pl/wisus.htm

>na różne okazje, przeglądm je przez WWW,

nie lepiej sciagac do siebie ?

> nie stronie tez od
>stronn xxx,

to badz szczegolnie ostrozny.

>crackuje programy (astalavista.box.sk).

o to to pytaj : hajduk[at]kgp.waw.pl

>ad-aware działają? Jakie programy wyczyszczą mi kompa ze szpiegów?

Mialem kiedys 'antispy (coke)' , ale mks_vir stwierdzil ze to trojan o
nazwie 'anispy' Wie ktos moze cos o tym blizej - czy to trojan, czy nie ?

Pozdrawiam, Leh.

--
Bezplatna.Gazeta.Internetowa <http://www.gazeta.sky.pl>
Ostrzezenia o wirusach: <http://www.gazeta.sky.pl/wirus.htm>