Re: Bezpieczeństwo

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 21:30:20 MET DST

Dnia 9 Sep 01 o godz. 1:18, Jan Pieczykolan napisal(a):

> Do jakiej instytucji rzadowej w sprawe urzedowej wysylasz email i dostejesz
> prawomocna decyzje :^))) ??? Polskie ustawodawstwo nie przewiduje takiej
> formy dokumentu jak e-mail :^)

Mylisz sie. *Ustawodawstwo* przewiduje. Sek w tym, ze do tej ustawy nie ma
odpowiednich rozporzadzen wykonawczych... :-(
Ale to sie ma zmienic juz niedlugo. Pierwsza jaskolka jest ustawa o dostepie
do informacji publicznej... radze sie zapoznac...

A PGP to nie laska uzywac???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl