Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_amsnet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 01:47:03 MET DST

On Sat, 8 Sep 2001, Jacek wrote:

>Prawdopodobnie w ciagu 2-3 najblizszych lat wyszukiwarki
>beda placily autorom odlanianych stron a dodatkowo kazdy
>czytajacy strone bedzie placil autorowi rowniez drobna
>oplate.

O kurde, czy jeszcze nie jest za pozno?
Ide robic strone, a potem wpisze ja we wszystkie
wyszukiwarki na swiecie :)
Czy autor bedzie decydowal ile kosztuje jedna odslona
strony, czy tez bedzie to uchwalone ustawowo?
Juz mysle o wakacjach w jakims cieplym kraju:)

Read .signature, 2 lines, 39 chars
--l