Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: HUNTER (HUNTER_at_poland.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 16:56:25 MET DST

W artykule <3B994C97.DBAB36ED_at_poczta.onet.pl>, Jacek napisał(a):
> [...]
i w tym momencie TPSA martwi się o ochronę danych osobowych kochany Ekspercie.
Wg ustawy, to TPSA odpowiada za to, by twoje super tajne dane się nie
wydowstały, dzięki informacjom zawartym w nr ip i domenie.

no pewnie

> Nie obowizuje zapis "same w sobie"
> Kazde informacje ktore prowadza lub moga prowadzic do identyfikacji osoby lub
> ustalenia danych osobowych podlegaja ochronie przez Ustawe.
Proszę bardzo, mam domene pa123.pleszew.sdi.tpnet.pl, podaj mi moj adres
domowy, albo chociaz powiedz gdzie mieszkam, w jakim miescie ;))) Jak myslisz,
ze w pleszewie, to sie mylisz Jacusiu. W tym momencie musiałbyś zatrudnić sztab
ludzi i mieć wiele nakazów sądowych, aby dowiedzieć się moich danych osobowych,
stwierdzających moją tożsamość. Idź do tpsa i powiedz, ze haker wlamal Ci sie
na serwer, bylo to o tej i o tej godzinie, a jego domena to pppxxx.x.x.pl.
Myslisz, ze udziela Ci tam takich wiadomosci z jakiego nr tel gosciu dzwonil?
Albo moze jeszcze podadza Ci adres tego goscia. Jasne...

> Dlatego ochronie podlega takze zapis kodu genetycznego, poniewaz identyfikuje
> osobe.
kurcze, moze oskarzysz miejskie zaklady komunikacyjne, bo jak jechales
tramwajem/autobusem to dotknales rurki i zostawiles odcisk palca i w dodatku
DNA, a oni kurcze tego nie zmyli od razu po twoim wyjsciu z autobusu i teraz
wszyscy moga sie dowiedziec ze jechales autobusem, zbadaja DNA i dowiedza sie
ze jestes kosmita i wogole, okaze sie ze masz takie same odciski jak elvis
presley...

> Teraz jedna literka pozwala na identyfikacje osoby i jej danych osobowych.
> Wiele osob w internecie po.dpisuje sie jedna literka i wszyscy wiedza o kogo
> chodzi.
Ja nie wiem o kogo chodzi, jesli mowa o Jacku (bo tak sie podpisujesz). Takze
nie potrafie "zidentyfikowac" twojej osoby i twoich danych osobowych na
podstawie Twojego podpisu i domeny. Co z tego, ze masz w domenie nazwe miasta.
Tak samo jak i ja, mozesz mieszkac gdzie indziej.
Jesli widze post od _Jacka_, wiem ze bedzie smieszny. Twoj podpis Jacek,
pozwala mi odroznic smieszne posty od innych. Podpis w Usenecie sluzy do tego,
zeby identyfikowac posty z uzytkownikiem usenetu. Jesli stajesz sie
uzytkownikiem usenetu, a twierdzisz ze lamie ustawe o ochronie danych
osobowych, to oskarz ISP i usenet. Nie wiem czy wiesz, ale niusy.onet.pl tez
kopiuje twoje posty. Nawet rozsyla je poczta do ludzi. Oskarz ich tez...

--
HUNTER