Re: Bezpieczeństwo

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 20:39:44 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> A wysylajac prywatny e-mail chce miec 100% ze go ktos postronny nie czyta.
> Takiej pewnosci nie mam od czasu ujawnienia sie w Polsce Echelonu,
> ktory czyta i analizuje prywatna moja poczte elektroniczna.
> Co wiecej pracownicy krajowego echelonu, dzialow sledzenia, i innych
> dzialaja takze za granica, Nowa Zelandia, Stany, gdyz stamtad pisza,
> podpisujac sie jako echelon.
>
> Co to jest za miedzynarodowa struktura sledzaca uzytkownikow internetu,
kto
> ich oplaca tego nie wiem i mnie nie interesuje.
> [...]

Hm, www.certum.pl wyrob sobie certyfikat i szyfruj wiadomosc np. 3DES z
kluczem 128 bitow. Malo szans, ze ktos szybko ja odszyfruje. Jezeli malo
zrob sobie z korespondentem prywatny kluczyk szyfrowy, tu tez szanse sa
minimalne. Po drugie nie wiem czy ktokolwiek na swiecie bedzie ciekaw co
pisze w liscie zwykly zjadacz chleba.

Pozdr

PIES