Re: ..

Autor: Asmodeusz (chris_at_asmodeusz.prv.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 22:44:56 MET DST

Jacek wrote:

> w zaden sposob tego nie robisz, bo uzytkownicy moga swobodnie rozsylac i
> odbierac wirusy
> a to ze to unix, to z unixa tez mozna rozsylac wirusy pod windows.

Można , to nie znaczy że trzeba.

> nie lubisz Mircsosoftu to twoj problem

No nie lubię. Ale to moja sprawa jakiego softu używam.

> chcesz zlikwidowac MS Windows
> a 95% na usenecie ich uzywa

Nadinterpretujesz. Pod MS Windows jest pełno dobrego i _bezpiecznego_
oprogramowania. Po za tym windows też może być bezpieczny. Kwestia
konfiguracji.
Nie tweirdzę że trzeba pozbyć się MS Win tylko że trzeba go odpowiednio
używać (np. nie uruchamiać załączników, patrzeć na rozszerzenia i
korzystać z programów antywirusowych)

> z motyka to sie wybierz do ogrodka a nie na Ksiezyc.
Mks Vir to nie motyka :P AVP też nie.

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
chris_at_asmodeusz.prv.pl