Re: Bezpieczeństwo

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 14:33:55 MET DST

Przemyslaw Frasunek napisał:

> To całkiem prawdopodobne.

A wysylajac prywatny e-mail chce miec 100% ze go ktos postronny nie czyta.
Takiej pewnosci nie mam od czasu ujawnienia sie w Polsce Echelonu,
ktory czyta i analizuje prywatna moja poczte elektroniczna.
Co wiecej pracownicy krajowego echelonu, dzialow sledzenia, i innych
dzialaja takze za granica, Nowa Zelandia, Stany, gdyz stamtad pisza,
podpisujac sie jako echelon.

Co to jest za miedzynarodowa struktura sledzaca uzytkownikow internetu, kto
ich oplaca tego nie wiem i mnie nie interesuje.
Ale chociaz od ujawnienia tej dzialalnosci publicznie wiem, ze listy
internetowe nie sa w zadnym stopniu bezpieczne, skoro sa czytane przez osoby
postronne.