(no subject)

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 20:06:20 MET DST

> Do siebie przepuszczam. Moge bo mi nie przeszkadzajš. Nie mówiłem że na
> zewnštrz też. Zacytuję sam siebie skoro nie przeczytałeś:

Przepuszczasz do siebie, czyli do uzytkownikow unixowych

> "Skaner owszem mam ale bynajmniej nie do ochrony swojej sieci
> wewnętrznej. Tylko do ochrony użytkowników którzy sporadycznie muszš
> skorzystać z poczty z różnych dziwnych miejsc poza sieciš."

Moze to wyjasnic co maja wspolnego wirusy otrzymywane przez poczte do korzystania z
poczty z dziwnych miejsc ?
Wiem ze te dziwne miejsca to kompy z windowsem
a przeciez gdy unixowy uzytkownik siedzi w sieci to nie korzysta z dziwnych miejsc poza
siecia
i nadsylanych wirusow nie skanujesz, ani nie blokujesz
 wysylania wirusow z maszyny linuxowej takze nie blokujesz
co sam piszesz

Daj mi jednego uzytkownika kont u ciebie to konkretnie odpowie jak naprawde jest,
bo sciemniasz