Re: wirus ?

Autor: Asmodeusz (chris_at_asmodeusz.prv.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 21:59:04 MET DST

Jacek wrote:

> ze moj ?
> gdzie ?
> Przeciez to Asmodeusz pisal ze mu leje, czy przepuszcza wirusy czy nie bo ma unixa.

Do siebie przepuszczam. Moge bo mi nie przeszkadzają. Nie mówiłem że na
zewnątrz też. Zacytuję sam siebie skoro nie przeczytałeś:

"Skaner owszem mam ale bynajmniej nie do ochrony swojej sieci
wewnętrznej. Tylko do ochrony użytkowników którzy sporadycznie muszą
skorzystać z poczty z różnych dziwnych miejsc poza siecią."

> Proponuje EOF
> plonk

To taka twoja forma pozdrowień ?

--