Re: onet przegina!!

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_nospam-szymanski.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 20:07:47 MET DST

In article <9nas58$ok9$1_at_sodden.amu.edu.pl>, socjalista wrote:

> Użytkownik "Marcin" <marcin_at_sdi.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze co ten link ma wspólnego z moim zapytaniem,
> po drugie mam włączony filtr.
> Nie rozumiem czy nagrywarki to pseudonim prostytutek czy jak?
masz napis 'Link Płatny'
czyli onet wzial kapuche za to, zeby ten link był na
1. miejscu (nie wiem czy zaleznie czy tez nie, od zapytania).
moim zdaniem to ostre przegiecie i w zasadzie jak dla mnie
dyskwalifikuje to wyszukiwarke onetu.

Ever

P.S. swoja droga nie udalo mi sie powtorzyc Twojego
wyniku poszukiwan.

--
Paweł Szymański
pawel_at_szymanski.pl