Re: 0-700 XXX XXX przez internet?

Autor: kferro (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 18:51:58 MET DST

Użytkownik <k3no_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> o to chodzi, ze nie - po prostu chcę wiedzieć czy to możliwe, czy jest to
> związane z używaniem internetu, może to w tepsie dali ciała lub jakby ktoś
się
> podszył pod mój nr. nie wiem, znam przypadek, że do kolesia zadzwoniła
jakaś
> kobiat z banku i mówi: "ja wiem, że to pan, już się pan nie wykręci itd.",
> koleś w szoku, nie wie o co chodzi...

To nie w Tepsie dali ciała, ale ciało jakiejś pięknej dziewoi przywędrowało
do Ciebie po łączach Internetu. Szukaj w rejestrach czegoś takiego jak
dialer.exe.
Pamiętaj, klikając na panienkę ona proponuje Ci zainstalowanie dialera.
Jak widzisz nie każda propozycja jest tego warta.
Nie wierz w tego antypirata jest nic nie wart, ale zobacz czy nie pojawiły
Ci się śliczne usteczka na pasku.
Aha nie jesteś pierwszy któremu się to przytrafiło.

--
Pozdrowienia
   kferro_at_idea.net.pl       Andrzej.Podenkiewicz_at_tpsa.pl