Re: 0-700 XXX XXX przez internet?

Autor: k3no_at_tlen.pl
Data: Thu 06 Sep 2001 - 17:30:41 MET DST

> Nie  zainstalowałeś przypadkiem jakiegoś programu dostępnego na stronach
> porno?
>
> Zdrowia, piwa,
> --
> Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
> Cmentarze pełne są ludzi, bez ktorych świat nie mógłby istnieć.
>                                                        - Heinrich Boll

o to chodzi, ze nie - po prostu chcę wiedzieć czy to możliwe, czy jest to
związane z używaniem internetu, może to w tepsie dali ciała lub jakby ktoś się
podszył pod mój nr. nie wiem, znam przypadek, że do kolesia zadzwoniła jakaś
kobiat z banku i mówi: "ja wiem, że to pan, już się pan nie wykręci itd.", a
koleś w szoku, nie wie o co chodzi...