Re: 0-700 XXX XXX przez internet?

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 09:22:21 MET DST

Użytkownik <k3no_at_tlen.pl> wypisał w wiadomości

> o to chodzi, ze nie - po prostu chcę wiedzieć czy to możliwe, czy jest to
> związane z używaniem internetu, może to w tepsie dali ciała lub jakby ktoś
się
> podszył pod mój nr. nie wiem, znam przypadek, że do kolesia zadzwoniła
jakaś
> kobiat z banku i mówi: "ja wiem, że to pan, już się pan nie wykręci itd.",
> koleś w szoku, nie wie o co chodzi...

Jak bank ma łącze 30B+D i software z rejestracją numeru ab. A, to sobie
rejestrują dla każdego dzwoniącego do nich klienta. No cóż, koleś jeszcze
się musi pouczyć ....
Nb powinno być to zabronione prawnie (rejestracja i wykorzystywanie numeru,
nie uczenie się) - jeśli robione jest bez zgody osoby telefonującej - a
robią to w wielu firmach. Różnie to potem można wykorzystywać, szczególnie
gdy się ma nielegalną bazę abonentów telefonicznych.
Oczywiście można tylko zaskakiwać kogoś - człowiek na początku rozmowy
telefonicznej mówi do pracownicy banku "Dzień dobry pani", a ona na to -
"Dzień dobry panie Kowalski".

Pozdrawiam

Wojtek Żak