Re: czy UOP szpieguje w internecie?

Autor: L.e.h (leh_at___.z.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 01:34:44 MET DST

raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) skribis:

>Co do uzywania sprzetu, sam przyznajesz w dalszej czesci listu, ze to sa
>koszty marginalne.

Ale zawsze.

>patologicznym przypadkiem (instytucja budzetowa korzystajaca z dial-upu -
>konkretnie byl to urzad miasta) spotkalem sie tylko raz, a troche tych
>instytucji znam... Wiec na 99% mozna zalozyc, ze prywatne wykorzystanie
>lacza przez rzeczona pania zupelnie nie ma wplywu na koszty jego
>eksploatacji ponoszone przez pracodawce.

Tlumaczylem kiedys przez telefon dobre 5-10 minut pracownikowi budzeowki
jak sie maila outlookiem wysyla. Oczywiscie caly czas byl online na
drugiej linii przez modem :)
Maja tam calkiem fajna siec, duzego huba i... dialup do tepsy.

>Jezeli chodzi o telefon, to sie zgadzam. Ale ja w moim liscie calkowicie
>abstrahowalem od telefonu, interesowalo mnie _wylacznie_ korzystanie z
>Internetu "w pracy do celow prywatnych".

No coz, to ze ciebie interesowalo to twoja sprawa. Ja nie napisalem, jak
twierdzisz:

>To ty postawiles teze "uzywa sluzbowego komputera do celow prywatnych =
>kradnie twoje podatki".

zadnej takiej tezy nie sawialem. Wystarczy ze pani uzywala telefonu.
OCZYWISCIE firmowego.

>Ty tez nie wiesz, ale mimo tej niewiedzy od razu stawiasz teze taka jak
>powyzej.

Nie stawiam.

>Niczego nie uzasadniles, a raczej uzasadniles metoda Experta - tzn.
>uzasadnienie sprowadza sie do "tak jest, bo ja tak powiedzialem".

uzasadnilem - _telefon_ :

>Jak juz napisalem powyzej, od telefonu calkowicie abstrahuje. W przypadku
>uzywania telefonu sprawa jest jasna, bo kazde uzycie telefonu to konkretne
>koszty.

A widzisz.

>samm komputerze w jednym okienku sciaga mi sie ilustammegabajtowy serwispak
>niezbedny do zapatchowania firmowego serwera, a w drugim okienku w tym samym

ty znowu o komputerach... a pani uzywala telefonu.

>Przepraszam. Lepiej ci z tym? ;-)

lepiej by bylo jakbys robil referencje :))

Pozdrawiam, Leh.

--
Bezplatna.Gazeta.Internetowa <http://www.gazeta.sky.pl>
Ostrzezenia o wirusach: <http://www.gazeta.sky.pl/wirus.htm>