Re: upadlosc Areny.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 19:37:16 MET DST

Dnia 4 Sep 01 o godz. 17:18, Piotr Piatkowski napisal(a):

> Cholera, a ja głupi myślałem że ważne jest jak wyszukiwarka działa, a
> nie jaki ma adres... O ile argumenty co do lepszych/gorszych wyników
> wyszukiwania, tudzież "oportalenia" przeglądarki (czyli obłożenia
> zbędnymi fajerwerkami i banerami) po części mnie przekonują, o tyle tego
> powyżej ni w ząb nie zrozumiałem. Ale to pewnie ta firma mnie tak
> ogłupiła :->

Dla *obiektywnej oceny jakosci* wyszukiwarki istotnie wazne jest to, jak
dziala, a nie jaki ma adres.
Ale na to, *z jakiej wyszukiwarki uzytkownicy beda korzystali*, z reguly
maja wplyw wzgledy zupelnie pozamerytoryczne. Dla jednego bedzie to
pewien prestiz i poczucie elitarnosci, jakie dawal ICM, dla drugiego - wynik
dzialania marketingu, jak np. w przypadku Onetu ;-). Ale w jednym i w drugim
przypadku rzeczywista jakosc dzialania wyszukiwarki sie najmniej liczy.

> P.S. Bardzo długo, nawet jak pracowałem już w onecie, używałem
> archie.icm.edu.pl. Działało to różnie, czasami wcale. Aż pewnego dnia
> odkryłem pliki.onet.pl i od tamtej pory nie wszedłem na
> archie.icm.edu.pl :-)

A ja przestalem uzywac archie.icm.edu.pl, jak odkrylem ftpsearch.ntnu.no
(obecnie ftpsearch.lycos.com). I juz przy tym pozostalem i wiecej mi nie
potrzeba :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl