(no subject)

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 18:39:59 MET DST

kferro napisał:

> Użytkownik "Jack J." <jacejace_at_poczta.na.onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> Do tego nie potrzeba żadnego kompendium wiedzy. Wystarczy parę dni i wiesz
> wszystko.
> Atak Eksperta jest nagły i niespodziewany.
> Uważaj, On też ma SDI...
> ;-))))

wiesz Andrzejku ale mnie zadziwiasz
Podajesz adres tpsa , czyli rozumiem ze pracujesz w tpsa.
Piszesz o jakims ataku, naglym, niespodziewanym ..
Czy twoj szef, zarzad tpsa nie szkoli was jak sie nalezy zachowywac na
usenecie ?
Ze trzeba sie dobrze zachowywac, nie wywolywac emocji, nie obrazac klientow,
poniewaz zyjesz z naszych oplat, abonamentow.

Bede w zarzadzie tepsy to wspomne, aby zorganizowali szkolenie dla pracownikow
tepsy pojawiajacych sie publicznie na usenecie.
Wszystkie telekomy w Europie takie szkolenia prowadza regularnie i w British
Telecom, France Telecom, Deutsche Telecom panuje lad i porzadek, a klienci sa
szanowani przez pracownikow ISP i operatora telekomunikacyjnego.
Zaden nawet sobie nie pozwoli na slowo obrazliwe wobec klienta, bo wie ze go
za to czeka
wkrotce zwolnienie z pracy, za zniechecanie klientow, dzialanie na szkode
spolki,
zmniejszanie zyskow operatora.

Tak wiecej zechciej odwolac to ostatnie zdanie o jakimkolwiek atakowaniu
poniewaz dzialasz na szkode swojego pracodawcy obrazajac jego klientow, ktorzy

to pamietaja i skorzystaja z kazdej okazji aby przejsc do konkurencji , ktora
zapewnia
wysoki poziom kultury.

Pamietaj ze tepsa zwalnia i bedzie zwalniala, poniewaz zyski France Telecom
zmniejszyly sie za 1 polrocze o 49%.
I powinienes wszystko robic aby klientow przyciagac, mila obsluga,
uprzejmoscia i kompetencja
a nie konflitkowaniem i zniechecaniem do swojego pracodawcy.

Dzisiaj mnie zniechecisz, jutro kogos innego
i za miesiac wraz ze znajomymi i krewnymi, 100 osob odejdzie do konkurencji.

Tak sie Andrzejku nie godzi robic i szkodzic matce ktora cie zywi i karmi,
ktora dla ciebie jest tepsa.

> -
> Pozdrowienia
>
> kferro_at_idea.net.pl Andrzej.Podenkiewicz_at_tpsa.pl

Jezeli nie jestes pracownikiem tepsy to powyzsze ciebie nie dotyczy.
EOF