Re: ..

Autor: Bulba (bulba_at_intelcom.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 15:32:27 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Bulba napisał:
> Mitoman jestes i tyle.

[ długi śmiech... ]
Zdefinij mitoman w odniesieniu do mojej osoby...

Jeśli zaś miałbym się odwdzięczyć czymś to rzekłbym że niepodważalnie
jesteś problemem polskiego usenetu i internetu jako całości.

> Te sama dyskusje prowadziles ze mna na alt.jacek juz miesiac/2 temu
> i zadawales dokladnie te same pytanie
> co to jest projekt self(EGO) i jak go przechwycic
> byly dokladnie te same podchwytliwe pytania o wiarygodnosc i zadanie
> ujawnienia szczegolow.

Oczywiście, proponowałem ci kontakty z jakąś firmą no nie?
Chciałem przejąć twój projekt i uczestniczyć w nim co?
Wypytywałem o szczegóły a nie pytałem o jakieś potwierdzenie twojej
prawdomówności co? Ani przez moment nie chciałem pozwolić ci udowodnić
że mówisz prawdę co?
MsgID? Cytat? Panie (kodzie?) kłamco...
Co do przechwytywania, misiu słodziutki, jesteś marnej jakości
paranoikiem, aczkolwiek mi pod tym względem wiele do ciebie brakuje...

> Dokladnie ta sama dyskusja byla prowadzona na grupie alt.jacek przed
> miesiacem lub dwoma
> (jest w archiwum, nawet jezeli posty byly no-cache, to i tak sa w archiwum
> grupy na ftp, skad nie mozna ich skasowac)

Cytat, msgid, cokolwiek? Poprzesz swe żałosne popiskiwania jakimś dowodem?
Chyba nie pozwolisz by uznano cię za pospolitego kłamcę...

> Nie tyb reprezentujesz spolke.
> Osoba mi podawala adres swojego prezesa, prezesa spolki gieldowej, abym
> udostepnil nowa technologie i wsparl krajowa branze IT.

Ja, prezes i spółka giełdowa...
Tak tak słoneczko, wszyscy którzy mnie znają właśnie czują jak
ze śmiechu eksploduje im przepona...
Może jednak jakiś msgid cytat cokolwiek?

> Projekt self(EGO) ma sie dobrze i chocbys pisal i 3 lata to i tak nie
> bedziesz w nim pracowal.

Nie, ja nie chcę mieć nic wspólnego z twoim self(EGO).
Jedyne co chcę to żebyś się ostatecznie ośmieszył albo wybronił.
Żebyś pokazał że mówisz prawdę albo też wierutnie kłamiesz.

> Wstrzasa toba goraczka ze nic nie osiagnales, nic nie wyweszyles i
> usilujesz obrazac ale nie jestes partnerem do dyskusji.

Oj, mam to co chciałem (a to z kolei opisałem w poprzednim postingu).

> PS.
> Czy jazn Bulby bioraca udzial w tej dyskusji to oryginal czy kopia jazni
> dyskutanta z grupy alt.jacek ?
> kto ma pelne archiwa grupy alt.jacek moze sprawdzic.

Oh, nie bądź taki skromny, to ty jesteś nieudanym kawałkiem kodu...
Ja jestem przeciętnym karbonowcem (węglowiec, na bazie związków węgla),
zbudowanym z pospolitego dość białka i wypełnionego wodą, ty zaś jesteś
Expertem od jaźni.

> (slowa kluczowe do przeszukania postow z grupy alt.jacek to "wiarygodnosc,
> wiarygodny, wiarygodnie" )

Oj, nawet google się odwrócił od ciebie...
Twa kochana wyszukiwarka mówi że kłamiesz.
Chyba nie pozwolisz żeby jakiś głupi automat do indeksowania grup
tak twierdził...
Załatw ją podając jakiś msgid...

> Zatem drodzy tropiciele, kto pierwszy znajdzie na grupie alt.jacek watek
> dyskusji o projekcie
> self(EGO) i wiarygodnosci ten zdobedzie nagrode Zawodowego Poszukiwacza
> Prawdy.

Hm, jeśli jeszcze nie zauważyłeś, nikomu nie zależy na czymkolwiek
od ciebie...
Lepiej sam rusz do pracy i wygrzeb mi ten msgid w którym nagabywałem
cię do kontaktu z prezesem spółki giełdowej...
Jesteś w końcu prawdomównym naukowcem pracującym nad skomplikowanymi
projektami mającymi na celu pozbawienie ludzkości wszelakich problemów.
No chyba że nie jesteś...

Bulba