Re: ..

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 14:32:58 MET DST

Bulba napisał:

> Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote:
>
> Dobra, skończmy tę pseudo-dyskusję.
> Osiągnąłem co chciałem osiągnąć.
> Wiem że żyjesz w swoim wyimaginowanym ¶wiecie.
> Wiem że wszystkie opinie o tobie nie są przesadzone (sam sprawdziłem).
> Wiem teraz na pewno (sam sprawdziłem), że jeste¶ problemem
> polskiego internetu.
> A o to mi wła¶nie chodziło...

Mitoman jestes i tyle.
Te sama dyskusje prowadziles ze mna na alt.jacek juz miesiac/2 temu
i zadawales dokladnie te same pytanie
co to jest projekt self(EGO) i jak go przechwycic
byly dokladnie te same podchwytliwe pytania o wiarygodnosc i zadanie
ujawnienia szczegolow.

> Sam przy okazji pokazałe¶ że jeste¶ kłamcą.
> (Google nie pokazuje rzekomej dyskusji między mną a tobą dotyczącą

Dokladnie ta sama dyskusja byla prowadzona na grupie alt.jacek przed
miesiacem lub dwoma
(jest w archiwum, nawet jezeli posty byly no-cache, to i tak sa w archiwum
grupy na ftp,
skad nie mozna ich skasowac)

> jakiej¶ spółki którą niby reprezentuję.

Nie tyb reprezentujesz spolke.
Osoba mi podawala adres swojego prezesa, prezesa spolki gieldowej, abym
udostepnil nowa technologie i wsparl krajowa branze IT.

Projekt self(EGO) ma sie dobrze i chocbys pisal i 3 lata to i tak nie
bedziesz w nim pracowal.

> Ani na grupie alt.jacek
> ani na grupie pl.test. No chyba że twierdzisz że google kłamie ;)

Google to archiwizuje co nie ma headera temporary

> Jakkolwiek, miłego życia w swym nierealnym ¶wiecie panie Jacku
> vel Expercie vel kłamco ;)

Wstrzasa toba goraczka ze nic nie osiagnales, nic nie wyweszyles i
usilujesz obrazac
ale nie jestes partnerem do dyskusji.

Jak mowi przyslowie, psy szczekaja a karawana jedzie dalej, .

PS.
Czy jazn Bulby bioraca udzial w tej dyskusji to oryginal czy kopia jazni
dyskutanta z grupy alt.jacek ?
kto ma pelne archiwa grupy alt.jacek moze sprawdzic.

(slowa kluczowe do przeszukania postow z grupy alt.jacek to "wiarygodnosc,
wiarygodny, wiarygodnie" )

A post konczacy dyskusje to:

"grupa alt.jacek nie jest poswiecona dzialalnosci komercyjnej, ale
dyskutowaniu o technologii zawierania malzenstw przez internet".
W nastepnym dniu, grupa zostala przeksztalcona w moderowana, a posty
zostaly skasowane.
Teraz wysylanie postow na grupe alt.jacek i dyskusja nt. technologii
zawierania malzenstw przez internet wymaga uzywania mailera z naglowkiem
approved: by your e-mail

Jest jeden osobnik utrzymujacy grupe alt.jacek przy zyciu, piszac zarty
nie na temat, czesto seksualne, ale jakos nikt ich nie kasuje, bo pisze z
Texasu..

Zatem drodzy tropiciele, kto pierwszy znajdzie na grupie alt.jacek watek
dyskusji o projekcie
self(EGO) i wiarygodnosci ten zdobedzie nagrode Zawodowego Poszukiwacza
Prawdy.