Re: ..

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 15:56:43 MET DST

Bulba napisał:

> [ długi ¶miech... ]
> Zdefinij mitoman w odniesieniu do mojej osoby...

mitoman jestes

> Je¶li za¶ miałbym się odwdzięczyć czym¶ to rzekłbym że niepodważalnie
> jeste¶ problemem polskiego usenetu i internetu jako cało¶ci.

jestem pisarzem internetowym a dodatkowo kieruje projektem self(EGO)
prowadze tez badania nt. internet security
a ty mi zawracasz glowe, ciagle niuchasz, weszysz , chcesz sie wywiedziec
czy nie pracujesz w policji internetowej ?

> Oczywi¶cie, proponowałem ci kontakty z jaką¶ firmą no nie?
> Chciałem przejąć twój projekt i uczestniczyć w nim co?
> Wypytywałem o szczegóły a nie pytałem o jakie¶ potwierdzenie twojej
> prawdomówno¶ci co? Ani przez moment nie chciałem pozwolić ci udowodnić
> że mówisz prawdę co?

1.Wypytywales na alt.test na temat projektu self(EGO) ?
Odpowiadaj tak lub nie i koncz blazenade

2. Wypytywales na alt.test o wiarygodnosc projektu self(EGO) ?
Odpowiadaj tak lub nie i koncz blazenade

> MsgID? Cytat? Panie (kodzie?) kłamco...

Jest archiwum alt.jacek
jezeli posty mialy no-cache lub byly oznaczone temporary
to sa w archiwum usenetu na ftp w MIT.

> Co do przechwytywania, misiu słodziutki, jeste¶ marnej jako¶ci
> paranoikiem, aczkolwiek mi pod tym względem wiele do ciebie brakuje...

zadnych brakow nie widze

> Cytat, msgid, cokolwiek? Poprzesz swe żałosne popiskiwania jakim¶ dowodem?
> Chyba nie pozwolisz by uznano cię za pospolitego kłamcę...

Jest archiwum alt.jacek i mozna przeczytac dyskusje z osoba ktora zadawala
20 pytan o wiarygodnosc projektu self(EGO)

> Ja, prezes i spółka giełdowa...

Ty nie prezes. Ty nie spolka gieldowa. Ty pracownik i to pracowac.
KPW ?

> Tak tak słoneczko, wszyscy którzy mnie znają wła¶nie czują jak
> ze ¶miechu eksploduje im przepona...
> Może jednak jaki¶ msgid cytat cokolwiek?

archiwum alt.jacek

> Nie, ja nie chcę mieć nic wspólnego z twoim self(EGO).

tylko nie zmien zdania

> Jedyne co chcę to żeby¶ się ostatecznie o¶mieszył albo wybronił.
> Żeby¶ pokazał że mówisz prawdę albo też wierutnie kłamiesz.

Nigdy nie klamie, bo tak zostal wychowany.

> Oj, mam to co chciałem (a to z kolei opisałem w poprzednim postingu).

Skoro tego chciales i masz to czemu mi zawracasz glowe.
Jest archiwum alt.jacek na ftp, z wszystkimi postami i kazdy moze sobie
sprawdzic
tamta dyskusje, temat wiarygodnosci projektu self(EGO) sztucznej jazni.
Kazdy moze przeczytac tresc zadawanych pytan i odpowiedzi.

> Oh, nie bądĽ taki skromny, to ty jeste¶ nieudanym kawałkiem kodu...
> Ja jestem przeciętnym karbonowcem (węglowiec, na bazie związków węgla),
> zbudowanym z pospolitego do¶ć białka i wypełnionego wodą, ty za¶ jeste¶
> Expertem od jaĽni.

ty tak twierdzisz, niemniej dziekuje.

> Oj, nawet google się odwrócił od ciebie...
> Twa kochana wyszukiwarka mówi że kłamiesz.

Google to nie jest moja kochana wyszukiwarka tylko jest jedyna wyszukiwarke
usenetu
i potwierdza ze mowie prawde,
poniewaz nikt tego nie musi potwierdzac, a wystarczy ze klady sam przejrzy
archiwum grupy
alt.jacek

> Chyba nie pozwolisz żeby jaki¶ głupi automat do indeksowania grup
> tak twierdził...
> Załatw ją podając jaki¶ msgid...

zalatw sie sam

> Hm, je¶li jeszcze nie zauważyłe¶, nikomu nie zależy na czymkolwiek
> od ciebie...

dokladnie,
jedynie ty mi zawracasz glowe

> Lepiej sam rusz do pracy i wygrzeb mi ten msgid w którym nagabywałem
> cię do kontaktu z prezesem spółki giełdowej...

A mowisz ze to nie ty >?
Inna spolka gieldowa, inny telefon do prezesa spolki,
nie ty mnie namawiales zebym do niego zadzwonil ?
really ?

> Jeste¶ w końcu prawdomównym naukowcem pracującym nad skomplikowanymi
> projektami mającymi na celu pozbawienie ludzko¶ci wszelakich problemów.
> No chyba że nie jeste¶...

sam wiesz ze jestem

ale zadziwiasz mnie, twierdzac ze egzystuje na usenecie inna jazn, zadajaca
takie same pytania na ten sam temat, prowadzaca taka sama dyskusje, i tak samo
reagujaca.
Czyzby ktos inny tez eksperymentowal juz z klonowaniem jazni ?

Zapewnij mnie ze nie prowadziles ze mna dyskusji na alt.jacek w sprawie projektu
self(EGO)
pod zadnym nickiem
To zaraz odnajde te posty, jezeli nie byly wysylane jako temporary.
Deja/google chodzi wolno , ale szybko to znajde.

Bylaby to rewelacja, 2 ludzi o sklonowanej jazni , dzialajacych na usenecie i
wzajemnie sie nie znajacych.

Czy wyrazisz zgode na badania porownawcze twojej jazni w ramach pojektu
self(EGO) ?

Bo jezeli rzeczywiscie twierdzisz ze nie dyskutowales ze mna na grupie alt.jacek

i to potwierdzimy wiarygodnymi dowodami, to jestes zywym dowodem na mozliwosc
klonowania jazni i dowodem na ktory tyle lat czekalem.

PS.
odpowiedz szybko na to pytanie.
Jezeli twierdzisz ze nie, to bierz sie szybko do roboty i przeszukuj archiwum
alt.jacek
nie kasuj tez swoich postow, ktore napisales w tym watku , abym mogl
przeprowadzic
porownawcze badania jazni, na podstawie tych materialow.

Jacek.