Re: Modul przypominania hasel najwiekszym Trojanem sieciowym ?Re: Wlamanie do www.cad.pl

Autor: Andrzej Kierzkowski (aki_at_helion.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 00:37:02 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał
> Twoja teza jest bledna.

> Po to 30 late temu wprowadzono sprawdzanie jakosci hasel w
> unixie aby g... hasla typu AAAAA, czy BBBBB nie byly uzywane.
> I kto dopuscil do obnizenia bezpieczenstwa sieci przez wprowadzenie
> modulu przypominania hasel

O kurcze, jam to był. W życiu się nie spodziewałem, że ten moduł
spowoduje tak znacznie spowoduje obniżenie poziomu bezpieczeństwa
całego światowego internetu. Powiem szczerze -- nawet mi to przez myśl
nie przeszło. Gdybym to wiedział, to bym wcisnął przed jego napisaniem
ten sprytny guzik, w obudowie, co to dawniej było turbo, a teraz moze
spowodować wybuch całego komputera, jak ktoś ma odpowiedni kawałek
sprzętu zainstalowany.

No teraz to mnie mają. Uduszą i zamodują. Jak nie ci z CIA, to już
napewno Ci z Ech..., ech co tu pisać....

Od dziś noszę ciąglę ze sobą sprytną elektroniczną szczotkę do zębów
naładowaną na jakiś tydzień. Z wymytymi zębami, nawet jak zamkną,
to przez tydzień przeżyję jakoś...

pozdrowienia
aki