Re: Tani internet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 20:16:59 MET DST

Dnia 3 Sep 01 o godz. 6:17, obi napisal(a):

> : Taaa... a tepsa ci wlozy na te druty ogranicznik pasma do 9600
>
> Nie wlozy jesli za to zaplacisz (zdaje sie rzad kilkudziesieciu zl)

Znaczy chodzi o zaplacenie do lapy?
Bo oficjalnie tepsa twierdzi, ze na zwyklej parze drutow mam prawo puszczac
tylko 9600 bps i oni zastrzegaja sobie prawo do wstawienia ogranicznikow
jakby co, a jezeli chce wyzsze przepustowosci, to mam sobie wykupic lacze
cyfrowe o odpowiedniej przepustowosci, ktore tez odpowiednio kosztuje...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl