Re: Bron Boze Chello

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 19:27:06 MET DST

jacek_at_it.pl (Jacek Zapala) wrote in

> Wysłałem (przynajmniej 2 ostatnie). Serwer się im nie wyrabia?

Najwyrazniej...

> No cóż... to już ewidentnie kwestia konfiguracji.

news.chello.pl to alias dla news.chello.at, administrator tez pewnie jest z
stamtad, to co mu bedzie jakis Surmacz controle wpychal :-)

Nie widze powodu zeby sciagac stamtad cokolwiek poza chello.*. Tym
bardziej, ze od paru dni uzytkownicy Chello moga korzystac z serwera news w
ICM'ie. Zaraz siadam i dopisuje ICM do Chomika :-)

DS

--
(-- a dny jak padli andele prsty ryji hlinu --.                  .