Re: Znow obrazliwa reklama z Onetu

Autor: Marcin Bukowiecki (marcin_at_dolsat.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 09:14:27 MET DST


Dnia pon, 03 wrz 2001 at 05:36 GMT, Jacek napisał:
>
>> >> >To jest zwykly upadek dobrych obyczajow, ze firma ZZZZZZZ
>> >> >wysyla reklame internetowa do kogos
>> >> >i pisze "Teraz nie zabraknie Ci slow" albo "Witaj Dudus"
>> >> >Do osob pelnoletnich, nieznajomych nie zwracamy sie przez Ty a przez
>> >> >Pan/Pani.

>> >> Pozostaje ci jeszcze tylko wykosic z zycia codziennego reklamy radiowe
>> >> i telewizyjne w ktorych krzycza "kup... zadzwon... zglos sie..."

>> > Reklama telewizyjna czy radiowa nie jest personalizowana.
>> > A tutaj przykladowo profesor jezyka polskiego majacy konto na onecie
>> > dostanie reklame z tresci,

>> > "teraz nie zabraknie Ci slow .."

>> Uważasz, że reklama która nie trafia do adresata ale do osoby
>> niezainteresowanej jest złem i świadczy o braku profesjonalizmu mediów
>> jš nadajšcych?
>
> oczywiscie ze jest wielce nieprofesjonalna a dodatkowo narusza dobre obyczaje

To może zaproponujesz pomysł na 100% trafność reklam.
Oczywiście pomijając bzdurną cenzurę (czyli twój ukochany zamordyzm)

> Nie odwiedza sie mieszkania mlodej wdowy i nie oferuje sie tanich garniturow
> dla meza.

>> Nie, nie jestem zwolennikiem reklam, wręcz ich nie lubię, ale nie
>> urzšdzę beznadziejnie głupiej krucjaty telewizji za obejżenie reklamy
>> podpasek, która dotyczy mnie mniej, niż reklama słownika, profesora j.
>> polskiego.
>
> zrozumiale
> stad wlasnie potrzeba dzialania Spolecznej Rady Monitoringu Reklamy
> Internetowej,
> ona to zrobi za ciebie w stosunku do reklamy internetowej

ble, ble, ble, ble...

>> W twoim przypadku poluzowanie bereta nie wystarczy. Potrzebne jest
>> jeszcze walnięcie łbem w ścianę, żeby kršżeni wogóle umożliwić.
>
> sam widzisz, ze internetowa reklama zawierajaca twoje teksty bylaby obrazliwa
>:
>
> "Temat: Witaj nieznajomy
>
> W twoim przypadku poluzowanie bereta nie wystarczy. Potrzebne jest
> jeszcze walnięcie łbem w ścianę, żeby kršżeni wogóle umożliwić.
> "

Jeżeli mój post uznałeś za reklamę to... nie luzój berecika, skrócisz
sobie cierpienia.

ps.
Jakby co, to o wapnie pamiętamy... :)

-- 
Marcin Bukowiecki


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:58:31 MET DST