Re: Znow obrazliwa reklama z Onetu

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 07:36:08 MET DST

Marcin Bukowiecki napisał:

> Uważasz, że reklama która nie trafia do adresata ale do osoby
> niezainteresowanej jest złem i świadczy o braku profesjonalizmu mediów
> jš nadajšcych?

oczywiscie ze jest wielce nieprofesjonalna a dodatkowo narusza dobre obyczaje
..
Nie odwiedza sie mieszkania mlodej wdowy i nie oferuje sie tanich garniturow
dla meza.

> Nie, nie jestem zwolennikiem reklam, wręcz ich nie lubię, ale nie
> urzšdzę beznadziejnie głupiej krucjaty telewizji za obejżenie reklamy
> podpasek, która dotyczy mnie mniej, niż reklama słownika, profesora j.
> polskiego.

zrozumiale
stad wlasnie potrzeba dzialania Spolecznej Rady Monitoringu Reklamy
Internetowej,
ona to zrobi za ciebie w stosunku do reklamy internetowej

> W twoim przypadku poluzowanie bereta nie wystarczy. Potrzebne jest
> jeszcze walnięcie łbem w ścianę, żeby kršżeni wogóle umożliwić.

sam widzisz, ze internetowa reklama zawierajaca twoje teksty bylaby obrazliwa
:

"Temat: Witaj nieznajomy

"