Re: Znow obrazliwa reklama z Onetu

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 09:31:46 MET DST

> To może zaproponujesz pomysł na 100% trafność reklam.
> Oczywiście pomijajšc bzdurnš cenzurę (czyli twój ukochany zamordyzm)

jaka cenzura, jaki zamordyzm
z jakiej epoki pochodzisz ?

Pomyslow , ani przepisow na reklame internetowa nie moge publicznie ujawniac,
bo ta branza jest zbyt skomercjalizowana, zebym mial ja dodatkowo wspierac.

Ale mysle ze nalezy jednak dopuscic w onecie doprowolnosc otrzymywania niesmacznych
reklam
internetowych.

Jezeli ktos otrzyma 3 reklamy, ktore uzna ze niegodne i uzasadni dlaczego,
to onet powinien to uznac, i zrezygnowac z wysylania mu reklamy np. przez pol roku.

Nie robmy z onetu takiego bezsilnego wydawnictwa, ktore jedynie goni za kasa.
Onet moze negocjowac tresc reklam i moze wplywac na ich tresc.
W koncu tresc tych reklam to dobor slow, a slowa mozna dobrac lepiej lub gorzej.
A lepiej zeby lepiej.

I stad rola Spolecznej Rady Monitoringu Reklamy Internetowej to
nie zadna tam cenzura czy sugerowany zamordyzm,
ale wlasnie ostracyzm, czyli spoleczna opinia,
bez zadnych konsekwencji.

Czyli przed rozpowszechnieniem reklamy internetowych w milionach
onet i inni beda mogli sie zapytac co testerzy sadza o tej reklamie.
Zrozumiale ze nie nadaje sie do tego publiczny usenet, gdyz reklamodawca powinien
miec mozliwosc swobodnej zmiany tresci reklamy przed jej upublicznieniem.

> ble, ble, ble, ble...

to reklama ?

> Jeżeli mój post uznałeś za reklamę to... nie luzój berecika, skrócisz
> sobie cierpienia.

Reklama berecikow w formie porad tez ci nie wyszla.
Bo kto dzisiaj jeszcze poza toba kupuje bereciki ?

> ps.
> Jakby co, to o wapnie pamiętamy... :)

budowlaniec ?