Re: Znow obrazliwa reklama z Onetu

Autor: Marcin Bukowiecki (marcin_at_dolsat.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 02:00:02 MET DST

Dnia nie, 02 wrz 2001 at 15:02 GMT, Jacek napisał:

> Reklama telewizyjna czy radiowa nie jest personalizowana.
> A tutaj przykladowo profesor jezyka polskiego majacy konto na onecie
> dostanie reklame z tresci,
>
> "teraz nie zabraknie Ci slow .."

Uważasz, że reklama która nie trafia do adresata ale do osoby
niezainteresowanej jest złem i świadczy o braku profesjonalizmu mediów
ją nadających?

Nie, nie jestem zwolennikiem reklam, wręcz ich nie lubię, ale nie
urządzę beznadziejnie głupiej krucjaty telewizji za obejżenie reklamy
podpasek, która dotyczy mnie mniej, niż reklama słownika, profesora j.
polskiego.

W twoim przypadku poluzowanie bereta nie wystarczy. Potrzebne jest
jeszcze walnięcie łbem w ścianę, żeby krążeni wogóle umożliwić.

Ave Cezar.
Turlający się ze śmiechu pozdrawiają Cię.

--
Marcin Bukowiecki