Re: Zmiany w Neostradzie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 00:30:39 MET DST

> Transfer rzędu 1-2Mbit/s (w przypadku sieci kablowych) jest już historiš
> - po proteście FranceTelecom, która tutaj sprzedaje wyłšcznie dostęp
> przez ADSL, dostawcy "kablowi" zostali zmuszeni do ograniczenia transferu
> do 512kbit/s - na równi z DSL (uploaad 128kbit/s).

Mozesz mi wyjasnic jak przy deregulacji rynku telekomunikacyjnego w Unii
FT moze zmuszac innych operatorow do zmniejszania szerokosci pasma ?

Moze sie sami ograniczyli a 1-2Mb/s to byla promocja na zachete, zeby zlapac nowych
klientow ?
Jezeli partner kapitalowy tepsy ma takie posluchanie we Francji to nie dziwota
ze krajowi konkurenci ledwie zipia.