Re: Podpis elektroniczny 3 miesiace pozniej ?

Autor: Maciej Korzen (eaquer_at_atj.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 01:56:44 MET DST

Vizvary II Istvan <vizys_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Maciej Korzen" <eaquer_at_atj.pl> napisał w wiadomości

> karcie sie miesci 3,4,5,6 certyfikatow i pary kluczy. Cena kart zawiera
> (powinno zawierac) komponenty do pracy pod Windows do OE i NN (niemylic
> autoryzacje poczty z podpisem cyfrowym !).

No tak... jeżeli to co piszesz sprawdzi się to znowu Uniksowcy zostaną na
lodzie. Jakiś idiota na stołku weźmie kupę kasy za coś, co dla części
społeczeństwa będzie nie przydatne. Ja tam wole swoje GnuPG. :^|

--
Maciej Korzeń <eaquer_at_atj.pl>         [http://linux.sky.pl/maciek/pgp]
PGP key fingerprint: FB6A 95B4 59B6 86A6 59B5 11FC DC92 1A6A 394B 1322