Re: Podpis elektroniczny 3 miesiace pozniej ?

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 20:40:44 MET DST

Użytkownik "Maciej Korzen" <eaquer_at_atj.pl> napisał w wiadomości

> No tak... jeżeli to co piszesz sprawdzi się to znowu Uniksowcy zostaną na
> lodzie. Jakiś idiota na stołku weźmie kupę kasy za coś, co dla części
> społeczeństwa będzie nie przydatne. Ja tam wole swoje GnuPG. :^|
>
> --
> Maciej Korzeń <eaquer_at_atj.pl> [http://linux.sky.pl/maciek/pgp]

Rok po utworzeniu wspolnej grupy roboczej majacej zaadaptowac standard kart
elektronicznych do PC, SUN i IBM sie wydzielili i tworza wlasny (bardziej
ambitny) standard. MS pozostal przy pierwotnym projekcie. SUN i IBM juz sa
blisko sukcesu, juz system prawie dziala, tyle ze na razie poprawnie dziala
przewaznie tylko na platformie Microsoftu :-)))))
Daj se spokoj kolego i miej pretensje do producentow systemow operacyjnych,
dla ktorych standard jest elementem walki konkurencyjnej i srodkiem do
kosienia konkurencji, a nie czyms co ma zapewnic poprawna wspolprace
pomiedzy urzadzeniem a systemem operacyjnym.

Vizvary