Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Thu 30 Aug 2001 - 14:02:05 MET DST
Darek Sieradzki <dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl> wrote in
news:Xns910CB428258D5dsierpmpcompl_at_212.45.225.251:
>> 9. Slaba obsluge klienta. Ja na interwecje montera czekalem 2
>> tygodnie.
> Ma tez przyjsc monter, obejrzec
> stara karte (czy nie oblalem jej coca-cola ;-)) i przyniesc mi nowa -
> zobaczymy jak to bedzie.
Koncze krotka historyjke: zamowiony wczoraj monter zadzwonil dzis i pojawil
sie w dwie godziny pozniej. Jak widac roznie to bywa z uslugami Chello.
Moze sie wzieli za siebie po skargach klientow?...
DS
-- .--------- (-- a dny jak padli andele prsty ryji hlinu --. . ` `-- a dni jak upadle anioly palcami ryja ziemie --) ---------' http://www.dago.pmp.com.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:57:26 MET DST