Re: Bron Boze Chello

Autor: Mave (Mave_at_pf.pl)
Data: Fri 31 Aug 2001 - 02:44:28 MET DST

Widze ze oczekujesz powierdzenie ale jego odemnie nie uslyszysz. Nie
zasluzyli na to. Wedlug ciebie Chello dziala coraz lepiej, dla mnie wrecz na
odwrot. Z perspektywy 3 miesiecy juz wolalem klarowna sytuacje resetow
modemu z maj, ale wtedy przynajmniej mialem stale transfery i zero
straconych pakietow. Teraz tak rozowo nie ma. Nawet do wewnetrznych adresow
takich jak www.chello.pl o 0:00 mozna miec 15% starconych pakietow, ja sie
pytam jakim cudem. Zaczynam popadac w obojetnosc na dzialanie sieci, bo nie
mam widokow na nowego dostawce, ale nie zmieni to mojego zdania co do
Chello. Chello chce dostarczac nam internet jak najmniejszymi kosztami, co
objawia sie za slabymi laczami na Polske, chociaz mi sie wydaje ze i lacze
zagraniczne tez juz zaczyna sie dlawic.
Moj dostep do internetu przypomina samochod ktory niby jezdzi ale czasem
wiecej pali, czasem miej, czasem jezdzi szybciej czasem wolniej, a serwis
mowi ,ze skoro pan jezdzi to czego pan jeszcze chce.
Pozdrawiam
Mariusz Borawski