Re: Bron Boze Chello

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 17:43:04 MET DST

"Mave" <Mave_at_pf.pl> wrote in news:9mio1k$pgo$1_at_news.onet.pl:

> Po pierwsze dziwie sie ,ze dorosly czlowiek uzywa publicznie obrazliwych
> okreslen w stosunku do ludzi ktorych nawet nie zna.

Nie wiem czym sie poczules dotkniety w moim liscie. Akurat jestes jednym z
nielicznych ludzi ktorzy rzeczowo wypisali plusy i minusy Chello bez jeku,
pomieszania pojec i wulgaryzmow.

> 9. Slaba obsluge klienta. Ja na interwecje montera czekalem 2 tygodnie.

Przed chwila dzwonilem do BOK'u. Padla mi ich karta sieciowa, wlozylem
sobie inna i chcialem, zeby zmienili u siebie MAC mojej karty na nowy.
Rozmowa byla rzeczowa, rozmowca uprzejmy i kompetentny, po paru minutach
mialem znow dostep do sieci. Ma tez przyjsc monter, obejrzec stara karte
(czy nie oblalem jej coca-cola ;-)) i przyniesc mi nowa - zobaczymy jak to
bedzie.

> Wiec jak NIE planujesz grac w q3/cs czy diablo, intensywnie kiorzystac
> z polskiego internetu, pracowac na polskich serverach, oraz jestes dosc
> wyrozumialy na pewne potkniecia w dostarczaniu internetu chello jest
> dla ciebie. Jesli nie to radze sie zastanowic.

Owszem, nie gram w gry przez siec, ale za to intensywnie pracuje na
polskich serwerach - mam konta w kilku miejscach w kraju i pracuje sie na
nich co najmniej zadowalajaco. I tak - jestem wyrozumialy na pewne
potkniecia.

DS

--
(-- a dny jak padli andele prsty ryji hlinu --.                  .