Re: Dlaczego znikają niektóre posty ? Chyba wiem, dlaczego ;-))) (news.tpi.pl)

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 23:37:55 MET DST

Marek Iwanejko napisał:

> Obwinianie news.tpi.pl za wszystkie zgubione
> w cišgu ostatniego roku posty to chyba przesada...
>
> Czy jakiś post "zginšł" Ci dzisiaj? Jak podasz przykład to
> będzie można sprawdzić co się dzieje.

Regularnie gina setki postow do grupy alt.jacek, alt.jacek.dyskusje

> W tej chwili lista grup powinna być spójna. Proszę o informację
> jeśli tak nie jest wraz z nazwš tej znikajšcej grupš.

grupa rec.sport.golf
kolejna grupa z tpi ktora zawiesza sylabe.

> Różnica w access-listach :(
> Powinno być już dobrze. Jak już mówiłem proszę o informację jeśli
> sš jakieś nieprawidłowości (z możliwie dokładnym opisem okoliczności).
> Najlepiej na adres usenet_at_tpi.pl.

Czy bedzie kiedys tak, ze grupa rec.sport.golf, soc.culture.polish nie beda
wieszaly i wywalaly sylaby ?
Czy bedzie kiedys tak jak w Ameryce, ze grupe alt.jacek, alt.jacek.dyskusje
bedzie mozna czytac bez cenzury, artykuly nie beda znikaly, nie beda
kasowane w ciagu dnia ?

Czy cenzura usenetu realizowana przez tpi jest komus w demokratycznym
spoleczenstwie potrzebna ?

Czy bedzie kiedys tak jak w Europie, na swiecie,
ze odpisywanie na posty wysylane do 6 grup
alt.education, alt.education.distance
nie bedzie wymagalo kasowania 3 grup, nie bedzie wymagalo ustawiania