Re: Zmiany w Neostradzie

Autor: Tryllu (tryllu_at_tryllu.net)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 23:20:30 MET DST

> a nie dopytalbys sie jak z 512kbps ?

(22)6541313. Gosc sie bardzo rzeczowo wypowiadal.

Nie tak jak pani na 0800102102 (tam mozna zlozyc wniosek o Neo).
Pomijajac wszelkie za i przeciw. Nie mam w tym momencie innej
alternatywy niz Neo. Aster teoretycznie maja montowac w czwartym
kwartale tego roku (wydawaloby sie ze juz niedlugo). Oczywiscie nikt
mi nie podbije dokumentu ze siec AsterCity zmodernizuja i Internet
bedzie.
Do kwietnia mozemy cieszyc sie wolnoscia. Potem te pol roku sie
pomecze (12 miesiecy umowy) i jesli AsterCity bedzie to przeskocze na
AsterCity.

Lada moment powinni zaktualizowac cenniki na stronach . Czlowiek
mowil, ze nowy regulamin i cenniki (jako dokumenty) sa juz
przygotowane i beda obowiazywac od 1 wrzesnia. Wtedy tez powinien
zmniejszyc sie czas oczekiwania na Neo - podobno max 2 tygodnie ;) Co
ciekawe powiedzialem mu ze "bola" mnie te 5+1GB, i ze nie wiem czy sie
decydowac. A on na to: "Zapewniam Pana ze nie bedzie Pan zalowal".
Moze uraze tutaj wszystkich anty-tepsiarzy ale takiej milej obslugi to
dawno nie spotkalem :)

__
RT