Re: czy UOP szpieguje w internecie?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 20:11:26 MET DST

Dnia 29 Aug 01 o godz. 18:51, Leh napisal(a):

> A powinien. twoja kolezanka kradnie moje podatki.

Wytlumacz mi laskawco, w jaki sposob.
Nie wiesz, w jakiej instytucji rzeczona pani pracuje.
Okreslenie "budzetowka" moze rownie dobrze oznaczac np. uczelnie.
Czas pracy wiekszosci pracownikow uczelni jest nienormowany. Poza tym w tej
pracy czesto trudno scisle rozroznic np. korespondencje sluzbowa od
prywatnej i norma jest np. uzywanie tego samego konta e-mailowego do obydwu
celow.
Nawet gdyby czas pracy tej pani byl normowany, to nie wiesz, czy przypadkiem
nie robila tego, co robila, po godzinach swojje pracy.
Oplata za lacze nie zalezy - jak ci dobrze wiadomo - od tego, przez jaki czas
w ciagu doby/tygodnia/miesiaca jest ono wykorzystywane.
Powiedz mi zatem, co i w jaki sposob "kradnie" np. pracownik, ktory wieczorem
albo w sobote czy niedziele (tak, nieraz zdarzaja sie takie przypadki!) ze
sluzbowego komputera sobie "czatuje" albo sciaga np. MP3.
A jezeli nie jestes w stanie przekonywujaco tego uzasadnic to przepros za
mocne slowo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl