Re: onet

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 16:58:43 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
:
: Myslalem obi ze jestes bardziej inteligentny.
: onet korzysta z profilu uzytkownika w ktorym jest wpisany wiek i
plec.
: Pewnie kobietom nie wysylaja, ani ponizej 18 lat.

No i co z tego ze uzywaja? Zdaje mi sie ze portal o pozycji onetu
powinien lepiej dobierac reklamy. Uwazasz ze zgoda na ogladanie
reklam w skrzynce oznacza ze moga mi przeslac kazdy chlam? Zalozysz
tam skrzynke swojemu dziecku wiedzac ze jak skonczy 18 lat zacznie
byc zasypywany reklamowkami typu xxxfreepic?

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl

PS. Moja inteligencja nie musisz sie martwic, przeczytaj lepiej
manuala do swojej sylaby i naucz sie kozystac z filtrow.