Re: onet

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 17:08:48 MET DST

Użytkownik "Piotr Piatkowski" <kompas_at_ceti.pl> napisał w wiadomości
:
: A jak myślisz, po co zakładając konto wypełnia się formularz
gdzie m.in.
: jest data urodzenia? I płeć?
:
A wiec podsumujmy, moga mi wyslac wszystko co im sie podoba bo
jestem pelnoletni? Kazdy chlam? Jak mi jutro wysla "do IT with
animals its pure fun" to tez bedzie ok? Gdzie jest granica tresci
jaka moga przesylac? Jakos nie slyszalem zeby np Poczta Polska
roznosila bezadresowe reklamowki o podobnej tresci. Ja im w kazdym
razie podziekuje za wspolprace i zlikwiduje tam konto. Ciekaw
jestem ilu uzytkownikow zrazili do siebie taka reklamowka.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl