Re: Zmiana statusu linii abonenckiej (Neostrada)

Autor: Franz Maurer (franzmaurer_at_poland.com)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 22:32:29 MET DST

On Mon, 27 Aug 2001 21:46:58 +0200, "Roman Trylski"
<tryllu_at_tryllu.net> wrote:

>czy tez idzie para przewodow do bloku i tu dopiero jest to sprytne
>urzadzenie?
W bloku obok mnie jest wlasnie tak - na pomysl zakladania PCM
majstrowie wpadli w szale naglego zwiekszania ilosci abonentow -
poniewaz linia nalezy do TPSA nikt nie mogl miec nawet wplywu na to co
robia - byli nieszczesnicy ktorym z dnia na dzien transfery spadly do
9600 bo derekcja Tego Psa wpadla na pomysl zeby podlaczyc stara
Karolczakowa ktora czekala 20 lat na telefon...

>Ile realnie to trwa (zrobienie crossa :) ?
Gosc w rzeczonym bloku czeka juz ponad rok...

> ilu abonentow mozna podlaczyc na jednej parze przewodow?
AFAIK czterech

--
Franz M.
expert na pl.sci.medycyna: