Zmiana statusu linii abonenckiej (Neostrada)

Autor: Roman Trylski (tryllu_at_tryllu.net)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 21:46:58 MET DST

Witam.

Wynajalem mieszkanie i chcialbym podprowadzic do niego Neostrade.
Niestety, jak sie okazalo jestem podlaczony do tzw. "PCM'ki" (blad w
nomenklaturze???).
Musze zatem zaczac od zmiany statusu linii na naturalny. I tu rodzi sie
pytanie:
Czy ta "PCM'ka" jest instalowana na centrali i czy wystarczy zrobic crossa w
innym miejscu w centrali,
czy tez idzie para przewodow do bloku i tu dopiero jest to sprytne
urzadzenie?
Czy ktos mial z takim problemem do czynienia? Ile realnie to trwa (zrobienie
crossa :) ?
Tak sobie myslalem, ze pewnie po prostu jakiegos delikwenta podepna na moje
miejsce, a jego zwykla linia dadza mnie. Zle mysle?

Dodatkowe pytanie. Juz z ciekawosci. Jak wyglada podzial pasma w tym
"urzadzeniu zwielokratniajacym" i ilu abonentow mozna podlaczyc na jednej
parze przewodow?

RT

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl