Re: OCTOPUS S od TPSA

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 18:59:49 MET DST

> TA) oraz dodatkowy TA. Jednak porównując szybkość transmisji przez ISDN
> przy jednym kanale (64 kbit/s) z modemem analogowym aż tak bardzo nie
> widać, aby było szybciej. Owszem, jest trochę szybciej. Ale wydaję mi
> się, że sporo w tym winy zapchanych łącz. Chociaż testy robiłem w tzw.
> godzinach szczytu (pomiędzy 8:00 a 16:00). Później nie robiłem prób (nie
> będę w pracy siedział po godzinach, gdy nie ma co robić).

i tak sobie odpuscilem, gdy dowiedzialem sie, ze nie bedzie ryczaltu na
ISDN-a (choc cos przebakuja, ze pózniej zrobia). Kurcze nie znam sie na
ISDN-ie ale niech mnie ktos poprawi: na tym ustrojstwie raczej nie da sie
korzystac z dostepowych numerów analogowych? W tym tkwi problem, bo do
laczenia z zagramanica kozystam z numerku: 0209274 (chyba nie trzeba
wyjasniac dlaczego).
zaluje tylko tego fajowego telefonu (znaczy sie z wygladu to on nie jest
taki fajny ale te funkcje)

Pozdro. Seba