Re: Kodeks ruchu internetowego Re: Polip ?

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 22:11:04 MET DST

[----]

>Bo PLONK to onomatopeja, nie skrót.
>
>PLONK - dźwięk, jaki wydaje osobnik wpadający na samo dno mordpliku (czy
>jakoś tak, nie chce mi się teraz szukać).

Niektórzy, jednakowoż, stosują do tego słowka reverse ethymology (coś tak jak
reverse engineering, tylko w słowotwórstwie) i stąd rozwinięcia:
Pewien Lamer Opuścił Naszą Kompanię
Pewien Lamer Odwiedził Nasz Killfile
etc.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O