Re: czy UOP szpieguje w internecie?

Autor: gress (gressj_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 21:34:12 MET DST

Użytkownik Tomasz Kopacz <tkopacz_at_nospam.idg.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns9106B204A85F3tkopacznospamidgcomp_at_195.34.133.35...
[...]
> Co poniektórzy pracują na własny rachunek i nie są rozliczani z godzin,
> tylko z wykonanej pracy.

a pomysl o ile wiecej moglbys zrobic/zarobic gdybys wogole darowal sobie
takie dyskusje ;)))

> Panienka w urzędzie ma płacone "od godziny", i to z _naszej_ kieszeni. Tak
> więc zapytaj sam siebie (o ile płacisz podatki) kogo okrada.

o ile mi sie wydeje KP przewiduje dla pracownika przerwy w pracy na
sniadanie itp.
dlaczego pogryzajac kanapke ma nie pogawedzic chwilke... przeciez normalnie
robila by to z kolezankami w pokoju... a moze tego tez nie powinna wobec
Ciebie robic?

> Wiesz - sporym problemem polskiego interentu jest wykorzystywanie łącz
> pracodawcy do jak najbardzie prywatnej działalności....

ladnie to nazwales "prywatna dzialalnosc" :)))
od dzisiaj jak bede szedl gdzies na spotkanie towarzyskie to bede mowil "ide
prowadzic dzialalnosc prywatna" ;)

a juz calkiem powaznie, czy nie demonizujesz troszke problemu?

pozdrawiam
Grzesiek